Informacje ogólne

Szanując prawo do prywatności i ochrony danych osób, które udostępniają nam swoje dane

osobowe, w tym Klientów, kontrahentów i ich pracowników, informujemy, że pozyskane przez nas

dane przetwarzane są zgodnie z przepisami prawa unijnego i krajowego oraz w warunkach

gwarantujących ich bezpieczeństwo. Opracowana przez naszych ekspertów Polityka Prywatności jest

wyrazem zasad istotnych dla organizacji, która biorąc pod uwagę kontekst w jakim działa, zwraca

szczególną uwagę na bezpieczeństwo danych osobowych.

Administratorem danych osobowych (dalej ADO) jest [______] zarejestrowana w KRS/CEID pod

numerem, numer NIP [______], numer REGON [______] adres prowadzenia działalności

gospodarczej: ul. [______], miasto, kod pocztowy [______], adres email: [______]

Podstawa prawna przetwarzania danych

1. Dane osobowe zbierane przez ADO są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia

Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie

ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie

swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako

„RODO”), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018

poz.1000) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U.

z 2017 r., poz. 1219 ze zm.).

2. ADO przetwarza jedynie dane osobowe, które użytkownik podał w związku z korzystaniem

ze strony internetowej. Przetwarzanie danych odbywa się w zakresie:

a) zawarcia i wykonania umowy, w tym do wystawienia faktury lub rachunku i realizacji

usługi (zakres danych: imię, nazwisko, adres, adres dostawy, e-mail) – art. 6 ust. 1 lit.

b RODO,

b) nawiązania współpracy (zakres danych: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer

telefonu, inne dane podane przez kandydata w formularzu aplikacyjnym) – art. 6 ust.

1 lit a RODO,

c) dochodzenia należności (zakres danych: imię, nazwisko, adres, adres dostawy, e-mail,

inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia bądź obrony praw) – art.

6 ust. 1 lit. f RODO,

d) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na ADO w związku

z prowadzeniem działalności gospodarczej (zakres danych: wszelkie dane uzyskane

od użytkownika) – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

e) prowadzenia własnych działań marketingowych i promocyjnych (zakres danych: imię,

nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu) art. 6 ust. 1 lit. f RODO,

f) prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych na podstawie odrębnie

udzielonej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

Jakie dane zbiera ADO?

a) ADO zbiera lub może zbierać następujące dane osobowe w serwisie lub z uwagi na

bezpośredni kontakt ze strony użytkownika (mailowy, telefoniczny):

a) dane identyfikacyjne (m.in. imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia),

b) dane kontaktowe (numer telefonu, adres, adres e-mail),

c) dane dotyczące zatrudnienia,

d) inne dane przekazane przez użytkownika w trakcie kontaktu z ADO.

1. Przeglądanie zawartości strony internetowej nie wymaga podawania danych osobowych

innych niż pozyskiwane automatycznie informacje o parametrach połączenia.

Profilowanie gromadzonych danych

ADO nie profiluje danych osobowych użytkowników.

Czas przetwarzania danych osobowych

1. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:

a) niezbędny do realizacji umów zawartych za pośrednictwem strony, w tym także po ich

wykonaniu z uwagi na możliwość skorzystania przez strony z przysługujących im praw

wynikających z umowy, a także ze względu na ewentualne dochodzenie należności;

b) do czasu ustania celu przetwarzani danych tj. zakończenia danego procesu rekrutacji, jeśli

zgoda na przetwarzanie danych dotyczyła wyłącznie danego procesu rekrutacji do czasu

cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych –

w przypadkach przetwarzania danych osobowych użytkownika na podstawie odrębnej zgody;

2. do zakończenia roku kalendarzowego, następującego po roku w którym złożona została

aplikacja, jeżeli zgoda dotyczyła przetwarzania danych osobowych na rzecz organizowanej

przez ADO większej ilości procesów rekrutacyjnych, w tym tych, które uruchomione zostały

już po złożeniu dokumentów aplikacyjnych w trakcie trwania wskazanego w tym punkcie

okresu czasu;

3. ADO przechowuje dane osobowe użytkowników również w przypadku, gdy jest to konieczne

do wypełnienia ciążących na nim zobowiązań prawnych, rozwiązania sporów,

wyegzekwowania zobowiązań użytkownika, utrzymywania bezpieczeństwa, zapobiegania

oszustwom i nadużyciom. Okres przetwarzania danych w powyższych przypadkach określany

jest indywidualnie, nie może przekroczyć jednak 10 lat od momentu realizacji powyższych

celów.

Uprawnienia użytkownika

1. ADO zapewnia użytkownikom realizację uprawnień, o których mowa w ust. 2 poniżej. W celu

realizacji uprawnień, należy wysłać odpowiednią prośbę pocztą elektroniczną

na adres[______] lub pocztą tradycyjną na adres: [______]

2. Użytkownik ma prawo do:

a) dostępu do treści danych,

b) sprostowania/zaktualizowania danych,

c) usunięcia danych,

d) ograniczenia przetwarzania danych,

e) przenoszenia danych,

f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,

g) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody pozostaje

bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody

przed jej cofnięciem,

h) wniesienia skargi do organu nadzoru, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

3. ADO rozpatruje zgłoszone żądania niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca

od chwili ich otrzymania. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub

liczbę żądań – ADO nie będzie mógł rozpatrzyć żądania użytkownika we wskazanym terminie,

to poinformuje użytkownika o zamierzonym przedłużeniu terminu i wskaże termin

rozpatrzenia zgłoszenia, nie dłuższy jednak niż 2 miesiące.

4. ADO informuje o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu

przetwarzania, których dokonał zgodnie z żądaniem użytkownika każdego odbiorcę,

któremu ujawniono dane osobowe, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagać

niewspółmiernie dużego wysiłku.

Udostępnienie informacji

1. W celu realizacji umowy ADO może udostępniać zebrane dane do podmiotów obejmujących:

pracowników, współpracowników, firmy kurierskie, operatorów systemów płatności on-line,

podmioty świadczących na naszą rzecz usługi IT. W takich przypadkach ilość przekazywanych

danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Dane osobowe mogą zostać

udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące

przepisy prawa.

2. Odbiorcom niewskazanym powyżej przetwarzane dane osobowe nie są udostępniane

na zewnątrz w formie, która pozwalałby na jakąkolwiek identyfikację użytkowników.

Środki techniczne

ADO dokłada wszelkich starań, aby zabezpieczyć dane osobowe i ochronić je przed działaniem osób

trzecich, a także wykonuje nadzór nad bezpieczeństwem danych przez cały okres ich przetwarzania

w sposób zapewniający ochronę przed nieautoryzowanym dostępem osób trzecich, uszkodzeniem,

zniekształceniem, zniszczeniem lub utratą.

Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy

Dane osobowe nie są przekazywane do państw spoza EOG. ADO korzysta z serwerów

do przechowywania danych ulokowanych w państwach należących do EOG.

Cookies

1. Stosowane przez ADO cookies są bezpieczne dla urządzenia użytkownika. W szczególności

tą drogą nie jest możliwe, przedostanie się do urządzeń użytkowników wirusów lub innego

niechcianego oprogramowania, lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają

zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez użytkownika i dostosować serwis

indywidualnie dla każdego użytkownika. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny,

z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz przypisaną wartość.

2. Typy plików cookies:

a) cookies sesyjne: są przechowywane na urządzeniu użytkownika i pozostają tam

do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale

usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie

żadnych danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia użytkownika;

b) cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu użytkownika i pozostają tam

do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia

nie powoduje ich usunięcia z urządzenia użytkownika. Mechanizm cookies trwałych

nie pozwala na pobieranie żadnych danych osobowych ani żadnych informacji poufnych

z urządzenia użytkownika.

3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego

urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze serwisu będzie możliwe, poza

funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies. Zalecane jest stosowanie

oprogramowania z włączoną obsługą plików cookies.

4. ADO wykorzystuje pliki cookies w celach:

a) konfiguracji serwisu;

b) rozpoznania urządzenia użytkownika serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio

wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;

c) zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści;

d) uwierzytelnianie użytkownika w serwisie i zapewnienia utrzymania sesji użytkownika

w serwisie;

e) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji serwisu, umożliwiając w szczególności

weryfikację autentyczności sesji przeglądarki – zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności;

f) optymalizacji i zwiększenia wydajności świadczonych usług;

g) analiz i badań oglądalności.

Zmiana polityki prywatności i cookies

1. ADO ma uprawnienie do zmiany niniejszego dokumentu, aktualna treść Polityki Prywatności

dostępna jest na stronie internetowej.

2. Niniejszy dokument nie ogranicza jakichkolwiek uprawnień przysługujących użytkownikowi

zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.